1901. - ????
Szabadalmaztatta az elektronikus képkeverő eljárást (blue box), amellyel 1934-ben elnyerte a marseille-i nemzetközi versenyen a város nagydíját, valamint a francia feltalálók és gyárosok szövetségének aranyérmét. Ez a találmány tette lehetővé a televíziós adásoknál külön kamerákkal való felvételek (pl. a stúdióban és a természetben) egybemásolását. Valójában egy trükk, amely során a stúdióban felvett jelenet látszólag egy természetesnek tűnő háttér előtt játszódik. A módszer lényege, hogy egy kamerával a kívánt jelenetet kontrasztosan megvilágított falak előtt veszik fel, míg egy másikkal tetszőleges hátteret (tengerpart, hegyvidék, forgalmas utca, repülőgép fedélzete stb.) rögzítenek. A két kamera által felvett képeket egyidejűleg sugározzák, miközben azok erősítői elektronikus és optikai kapcsolatban vannak egymással. A képkeverés révén az élethű hátteret rögzítő felvevő képárama nullára van „lefojtva” azokon helyeken, ahová a szereplők esnek, ellenben az egyszínű, kontrasztos kulisszafal mezőjében fel van erősítve. Ugyanez fordítva érvényes az első kamera estében: a háttér van elnyomva, míg a szereplők által kitöltött képmez fel van erősítve. Ezzel a legkülönösebb helyszínek közé helyezhetők a színészek anélkül, hogy ott valójában valaha is jártak volna. Az eljárás a mai videotechnika korában éli reneszánszát – tegyük hozzá – anélkül, hogy bárki is felemlegetné manapság, hogy ennek ötlete hajdanán egy magyar ember fejében fogant meg.